The social media revolution!

In Azië spreek je face to face met elkaar. Zo werkt dat hier niet. In Nederland gebruik je daarvoor social media. Via social media kanalen als LinkedIn, Facebook, Twitter, Hyves, Myspace, Hotmail Messenger communiceer je met elkaar. Als inwoner van deze maatschappij moet je daar simpelweg in mee. Je hebt geen keuze meer, want het is het enige communicatiemiddel. Dit geldt dus ook voor mij.

Het is voor mij nu dan ook echt tijd om er eindelijk aan over te geven en er aan mee te doen… Veel mensen hebben op dit moment gewacht. Allen die zich aangesproken voelen, ja… Het is echt zover! Ik ben overstag! Sinds afgelopen maandag heb ik een Goldmembership bij Hyves! Nou, is dat niet te gek?! Nu kan ik pas echt m’n naam doen gelden, tenminste ook op social media gebied dan. Nu moet ik wel eerlijk met jullie zijn, het lot heeft mij wel een laatste steuntje in de rug gegeven om overstag te gaan. Afgelopen zondag liep ik op een festival een aantal Hyves medewerkers tegen het lijf. Zij hebben mij als gelukkige winnaar van een Goldmembership uitgekozen!     Ik kon het niet geloven en pas na het tonen van de Hyves visitekaartjes, kon ik pas echt van deze prachtige prijs genieten.. Eindelijk kan ik meedoen op social media gebied en weer met m’n vrienden communiceren.

En wat is een Goldmembership te gek. Zo kan ik bijvoorbeeld zien wie mijn profiel zoal bekijkt, slechts 1 persoon de afgelopen week.. Dat moet beter kunnen. Maar ik maak me geen zorgen, want het komt goed. Een van de privileges van een Goldmembership is namelijk dat ik meerdere foto’s voorbij kan laten komen bij mijn profielfoto. Dit moet wel helpen om het aantal bezoekers aan mijn profielpagina te vergroten… Lukt dit niet dan is het wel het nieuwe hippe thema waar ik m’n profiel in gedompeld heb.     Als Goldmember maak je ook kans op allerlei fantastische prijzen. Denk aan: sieraden (moederdag is al geweest), vipkaarten voor Concert at Sea (geen lease-auto meer om erheen te gaan), make-up (altijd handig…), huisdiervoeding (nu nog een huisdier), vip tickets voor Disney on Ice (doorgeefcadeau) en meer. Waarom ik dit zo uiteenzet? Voor de niet-Goldmembers natuurlijk, jullie missen een hoop!

Vanaf nu af aan ben ik dus te bereiken via het social media kanaal Hyves en dan specifiek op mijn profiel: http://ej-1985.hyves.nl/. Ga nu maar snel naar mijn profiel en laat je verrassen door mijn gepersonaliseerde welkomstboodschap!       . En als je me wilt toevoegen als jouw vriend? Doe gerust en maak je niet druk over mijn totale capaciteit aan vrienden die ik kan toevoegen. Met het Gold membership kan ik namelijk maar liefst 2000 vrienden toevoegen. En trouwens hou er wel rekening mee dat ik nu dus precies kan zien wie mijn profiel bezocht heeft. En ook wie dat niet doet.. dus echte vrienden, laat je zien!

Wat een mogelijkheden zijn er met Hyves. Veel beter en met veel meer toekomst potentieel dan bijvoorbeeld het in de kinderschoenen staande Facebook. Word mijn vriend, verlaat Facebook en sluit je aan bij Hyves. Zowel Hyves als ik zijn klaar voor de social media revolution, jij ook?

